Holstin, nový indie survival horor, je dílem jediného talentovaného polského vývojáře známého pod pseudonymem Sonka. Co však dělá tuto hru tak výjimečnou?
Indie scéna je známá svým bohatým zdrojem kreativity a inovací. Na rozdíl od velkých herních studií mají indie vývojáři často odvahu experimentovat s novými nápady a koncepty. Některé z těchto indie projektů, jako je například Battlebit, dokonce získají pozornost širšího publika. Holstin, vytvořený polským herním vývojářem Sonkou, se snaží přidat k těmto úspěšným titulům. Co však můžeme od této hry očekávat?
Titul nás vezme do východního Polska v říjnu roku 1992, kde v městečku Jeziorne-Kolonia vypukla záhadná katastrofa. Většina obyvatel se tu proměnila v podivné želatinové kreatury, které bez váhaní útočí na vše živé kolem sebe. Vy jakožto hlavní postava jste dlouho byli zavření ve svém úkrytu a společnost vám dělal člověk jménem Bartek, který s vámi komunikoval skrze rádiovou komunikaci. Jednoho dne se ale Bartek přestal ozývat a aby jste zjistili, co se mu stalo, musíte vyjít ven a začít ho hledat. Ale nebude to žádná procházka růžovou zahradou, jelikož zásob je pomálu a monster není zrovna málo. Navíc monstra nejsou jediný problém, který ve světě číhá.
Hra kombinuje tradiční prvky survival hororu s unikátním ovládáním. Přestože se většina hry odehrává z pohledu shora, při střelbě se pohled mění na třetí osobu. Co ale stojí za zmínku je samotný vizuál hry. Grafický styl hry je ručně animovaný pixelart, který vytváří atmosféru napětí a tajemství.
Ačkoli datum vydání Holstinu zůstává nejasné, vývojář nabízí demo verzi na Steamu, což hráčům umožňuje vyzkoušet základní herní mechaniky. S takovým nadšením a odhodláním, jaké Sonka projevuje, můžeme jen doufat, že Holstin bude dalším úspěšným přírůstkem do světa indie her.
Příspěvek z superparmeni.eu