Studio se nyní nachází ve fázi naslouchání komunitě a analyzuje, které části příběhu s hráči nejvíce rezonovaly.
Pro většinu studií je vydání hry vyvrcholením několikaleté práce. Pro Sucker Punch je to však začátek nové, fascinující kapitoly, dialogu s miliony hráčů po celém světě. Po říjnovém vydání hry Ghost of Yotei, která se stala jedním z hitů roku, se nyní vývojáři plně soustředí na zpětnou vazbu od komunity.
V novém rozhovoru pro Game Informer popsal spolurežisér Jason Connell filozofii studia. V rozhovoru vysvětlil, že vývojáři získávají vzácnou příležitost naslouchat milionům lidí. Zjišťují, co v příběhu rezonovalo a kde jsou naopak mezery. Právě naslouchání komunitě je podle něj klíčem k rozhodnutí, zda a jak pokračovat v příběhu hlavní hrdinky Atsu.
Nejde jen o prázdnou frázi. Studio popsanou filozofii úspěšně aplikovalo již v minulosti. Příběhové rozšíření Iki Island pro Ghost of Tsushima vzniklo jako přímá odpověď na přání fanoušků.
Stejný osud nyní může potkat i Ghost of Yotei. Ačkoliv autoři považují příběh Atsu za kompletní, jsou si vědomi, že ve světě Eda zůstalo mnoho nezodpovězených otázek a neprozkoumaných cest. Pokud hráči dají jasně najevo, která z cest je zajímá nejvíce, a pokud bude rozšíření v souladu s vizí studia, dveře pro DLC zůstávají otevřené.
Příspěvek z superparmeni.eu