WARZONE Pravidla

Call of Duty: WARZONE
Pravidla Battle Royale

 

Obecné pravidla

Turnaje v rámci OSTRAVA CHAMPIONSHIP ve hře Call of Duty: WARZONE se řídí obecnými pravidly OSTRAVA CHAMPIONSHIP tyto pravidla jsou pak doplněna pravidly jednotlivých turnajů.

Turnaje ve hře Call of Duty: WARZONE jsou vhodné pro hráče na všech platformách, to znamená, že turnaje se mohou účastnit všichni, kteří hrají na Počítači, Xboxu, nebo na Playstationu. Pokud však u turnaje neni uvedeno jinak.

Veškeré nesrovnalosti, stížnosti a jiné podněty okamžitě hlásíte přítomnému adminovi turnaje na DISCORDU. Ten s Vámi vše v klidu probere a situaci vyřeší. Tyto věci jste povinni hlásit ihned bez prodlení, pokud se však stane, že na něco narazíte až po skončení turnaje, můžete k tomu využít PODPORU na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP.

 

Nastavení

Každý kdo se chce účastnit turnaje, musí mít založený a potvrzený účet na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP. Po té je ještě potřeba založit tým, do kterého je potřeba přidat aspoň dva hráče. Po té si zvolíte na stránkách daný turnaj, do kterého se chcete zaregistrovat. Nezapomeňte, že na všech online turnajích probíhá před turnajem i tzv. potvrzující „check-in“, pomocí kterého potvrdíte, že se chcete turnaje účastnit. Tento potvrzující „check-in“ probíhá těsně před zahájením turnaje. (5 - 60 minut před turnajem, případně jinak dle nastavení administrátora turnaje)

Každý kapitán týmu je povinen být během turnaje na DISCORDu OSTRAVA CHAMPIONSHIP, tak aby mohl v případě potřeby komunikovat s adminy.

 

Nastavení zápasu mód Battle Royale TRIO

Všechny zápasy se hrají v Regiónu Evropa! Všichni hráči jsou povinni mít zapnutý crossplay!

Hráči jsou povinní nahrávat své zápasy a na vyžádání admina je předložit. Hráč který zakládá lobby musí zároveň nahrávat. Pokud hráči hrajou na konzoli musí ukázat že mají zapnutý crossplay v menu a poté zapnout hru.

 

Systém turnajů:

Zde najdete podrobně popsány jednotlivé systémy, které najdete v našich turnajích. Jaký systém se v daném turnaji je blíže specifikováno u daného turnaje.

Systéme time challenge:

Určí se časové rozmezí, ve kterém týmy hrají neomezený počet map. Je čistě na týmech, kolik her stihnou v tomto časovém horizontu odehrát. Týmy následně po tomto časovém rozmezí odevzdají své nejlepší výsledky. Výsledky se odevzdávají formou nahrání screenu přes záložku "Výsledky". Na screenu musí být vidět konečné umístění a počet killů. V každém turnaji je přesně specifikováno, kolik výsledků (map) se odevzdává. (Většinou se hraje na 3 mapy, pokud není u turnaje specifikováno jinak)

Screeny musí být čitelné, v případě nečitelnosti nebudou týmu započítány pointy (skóre).

Kontrola vždy probíhá přes stránky: https://cod.tracker.gg/warzone

Systém pavouk:

Týmy postupně proti sobě nastupují v klasických duealových zápasech, kde vítěz, který z daného duelu nasbírá větší skóre postupuje dále, poražený bohužel vypadává.

Systém skupiny:

Týmy mezi sebou nastupují ve vzájemných skupinách. Každý tým odehraje určitý počet map. Z každé mapy se týmu počítá součet killů a umístění, což je i výsledné skóre týmu, podle kterého se určí pořadí v tabulce. Pokud se hraje více map v daném kole, tak se sčítají killy ze všech map.

Ve hře Call of Duty:WARZONE bude každý hrát mód "BR TRIO". Každý tým hraje tedy sám a na konci mapy udělá obrázek závěrečné tabulky, kde je vidět počet killů a umístění. Předtím, než půjdete hrát Zápas, je třeba adminovi napsat do Discord místnosti "info" - tuhle frázi: "JDEME HRÁT! - název týmu - název kola" Místo názvu kola hráč uvede, které kolo v pavoukovi jde hrát. např.: "JDEME HRÁT! - TÝM ALFA - ČTVRTFINÁLE"

 

Best of 1: Hraje se pouze jedna mapa. V případě, že se zápas hraje systémem Bo1 tak je vítězem zápasu tým, který má vyšší skóre (pointy). Každý tým udělá fotku obrazovky ze závěrečné tabulky a tuto fotku pak pošle adminovi turnaje na DISCORDu.

Best of 2: Hrají se celkem 2 mapy. V případě, že se zápas hraje systémem Bo2 tak je vítězem zápasu tým, který po skončení obou map ma vyšší skóre (pointů). Každý tým udělá fotku obrazovky ze závěrečné tabulky a tuto fotku pak pošle adminovi turnaje na DISCORDu.

Best of 3: Hrají se celkem 3 mapy. V případě, že se zápas hraje systémem Bo3 tak je vítězem zápasu tým, který po skončení třech map ma vyšší skóre (pointů) z tří map = skóre týmu. Každý tým udělá fotku obrazovky ze závěrečné tabulky a tuto fotku pak pošle adminovi turnaje na DISCORDu.

**V případě remízy (stejného počtu killů) rozhodují tyto kritéria: Počet rozdaného poškození (Damage), pokud je i ten shodný, tak rozhoduje Skóre (Score). V případě, že je vše shodné, odehraje se jedna nová mapa.

 

Skóre týmů (pointy)

Týmy během map sbírají tzv. pointy (skóre), které dostanou za jejich finální umístění na mapě a za killy podle následující tabulky:

Umístění Pointy
1. 10
2. 8
3. 6
4. - 6. 4
7. - 10. 2
KILL 2

Bodávání umístění v kvalifikačním turnaji

Podle konečnéhu umístění v kvalifikačních turnajích, budou týmy ohodnoceny potřebnými body do Finále dle následující tabulky:

 

Umístění Body
1. Postup do finále
2. 125
3. 110
4. 100
5. 90
6. 80
7. 70
8. 60
9. 50
10. 45
11. 40
12. 35
13. 30
14. 25
15. 20
16. 15
17. 10
18. 9
19. 8
20. 7
Za účast 5

 

Kapitán týmu

Kapitán týmu, musí vytvořit lobby a zajistit, aby byla použita správná nastavení hry.

 

Předčasné ukončení zápasu

Platí pouze pro systémy skupin a pavouk:

V případě, že jednomu z daného týmu odejde hráč předčasně z nedokončené mapy (vypadne mu hra, internet... ), musí být zápas dohrán do konce a počítají se killy hráčů, kteří zůstali na mapě. Pokud však spadne hra hráči během warmupu, může tým odehrát novou mapu.

*Pokud k této situaci dojde je kapitán povinen udělat screen, že se tak stalo ještě během wamupu

 

Nepřítomnost hráčů

Platí pouze pro systémy skupin a pavouk:

Pokud některý z týmů nenastoupí do zápasu do 15ti minut od zahájení kola, je zápas automaticky kontumován ve prospěch týmu, který čeká na svého soupeře.

V případě, že z daného zápasu není na DISCORDu přítomen ani jeden z kapitánů a ani jeden z kapitánu nereaguje na zprávy od admina bude tento zápas automaticky po 30ti minutách kontumován a nepostupuje ani jeden z týmů do dalšího kola. Soupeř v dalším kole získá „freewin“

 

Fair Play

Žádáme všechny hráče a týmy, aby dodržovali veškeré zásady „Fair Play“ a neporušovali cíleně tyto pravidla. Jde přece o to si zahrát a vyhrát především poctivě, díky čemuž budete mít i lepší pocit z vítězství.

Platí pouze pro systémy skupin a pavouk:

Týmy budou rozlosovány do systému zcela náhodně, pomocí automatického systému, nikoli podle admina či organizátora turnaje, tak aby nemohlo dojít k nespravedlivému rozlosování zaviněného třetí stranou a bylo tak zachováno „Fair Play“.

Všem poctivým hráčům a týmům už teď předem děkujeme za dodržování pravidel.

 

Doplňující informace

Po zahájení turnaje už není možné se do turnaje přihlásit.

Po odehrání prvního zápasu není povoleno žádné další zahřívání, nebo další tréninkové hry. Týmy čekají v lobby na svého soupeře.

Zpožďování zápasu: Týmy nesmí odkládat začátek zápasu nad plánovaný čas začátku, bez souhlasu druhého týmu a admina turnaje.

Lagy: V případě, že během zápasu máte příliš vysoký ping, který je příčinou lagování hry, musí být hra i přes tento problém dohrána. Není bohužel možné hrát zápas znovu kvůli lagům.

Organizátor turnaje včetně adminl nezodpovídá za internetové připojení hráčů, ani za jejich Hardware.

Vyhrazujeme si právo měnit pravidla během turnaje.

Admin turnaje má vždy poslední slovo a jeho rozhodnutí musí být respektováno.

Během mapy mohou hráči spolu mluvit přes voice chat, pokud některý z hráčů nechce, tak si tuto možnost mutne.

Na turnaji je přísné zakázáno urážet, nadávat a jinak nevhodně pomlouvat své soupeře či spoluhráče.

Na turnaji je také přísně zakázáno používat další podpůrné programy, které dávají hráčům výhodu = Cheatování.

 

Pravidla byla vymyšlena a sepsána organizačním týmem OSTRAVA CHAMPIONSHIP, není možné je dále šířit bez souhlasu organizačního týmu. Děkujeme za pochopení.

r e k l a m a    /    a d v e r t i s e m e n t
h l a v n í    p a r t n e ř i
p a r t n e ř i
m e d i á l n í    p a r t n e ř i    a    m ě s t o